شرایط دعا

وقتی نتیجه رو به چشم دیدی و جواب گرفتی هزینه رو بپرداز حتی اقساطی. پیام از واتساپ 09356926753



دعا از جهت لغوی به معنای «کسی را صدا زدن - کسی را خواندن»
«خواندن و حاجت خواستن و استمداد»

معنی اصطلاحی دعا

امروزه دعا کردن و منظور از دعا در اصطلاح حاجت خواستن و طلب شفا از خداوند است که اعم از بیماری ها، اسقام، دردها و غیره می باشد.

دعا نویس کیست؟

در مورد دعانویسی و کسانی که به این کار مشغولند باید گفت:
شخصی است که با استفاده از نوشتن متون دعا بر روی اجسامی مانند قفل و کلید و کاسه و یا بر روی کاغذ ادعا می‌کند که می‌تواند مشکل مردم را حل کند.
بدون شک تأثیر دعا در تغییر سرنوشت انسان به عنوان یکی از عوامل معنوی، امرى مسلم و حتمى است؛ چه خود انسان دعا کند و یا دیگرى را شفیع در دعا قرار دهد. ولى باید به افراد قابل اعتماد مراجعه کرد و از کسانى که به دنبال شهرت و سودجویى نیستند بهره گرفت.

 

در مورد دعانویس ها، باید دانست که بسیارى از این افراد شیادانى هستند که از عقاید مردم، سوء استفاده مى کنند. بنابراین باید در برخورد با آنان هشیار بود.
خدای متعال در آیه شریفه دیگری از قرآن کریم می‌فرماید:
«وَلاَ تُفْسِدُواْ فِی الأَرْضِ بَعْدَ إِصْلاَحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا إِنَّ رَحْمَتَ اللّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ.
و در زمین پس از اصلاح آن فساد مکنید و با بیم و امید او را بخوانید که رحمت خدا به نیکوکاران نزدیک است.»
(سوره مبارکه اعراف، آیه شریفه ۵۶)
نکته‌ای که در این آیه شریفه وجود دارد، این است که کسانی که اهل دعا هستند، اهل فساد نیستند و در واقع اهل دعا، مصلح هستند، همچنین می‌فرماید که خدا را با بیم و امید بخوانید؛ یعنی دعاکننده نباید با حالت طلبکارانه خواسته‌ای از خدا طلب کند، بلکه با حالتی بین خوف و رجاء به درگاه الهی دعا کند و از او طلب حاجت کند.
انسان دعاکننده نباید از رحمت الهی مأیوس باشد؛ چون یأس از رحمت الهی از گناهان کبیره است که به مرتکب شوندگان این گناه، وعده عذاب داده شده است، قرآن کریم می‌فرماید: «وَلاَ تَیْأَسُواْ مِن رَّوْحِ اللّهِ إِنَّهُ لاَ یَیْأَسُ مِن رَّوْحِ اللّهِ إِلاَّ الْقَوْمُ الْکَافِرُونَ؛ و از رحمت خدا نومید مباشید، زیرا جز گروه کافران کسی از رحمت خدا نومید نمی‌شود.» (سوره مبارکه یوسف، آیه شریفه ۸۷)
انسان باید حالت اعتدال در برابر خدای متعال داشته باشد، هم از نافرمانی و عذاب الهی بیم داشته باشد و هم به رحمت الهی امیدوار باشد، البته در روایات آمده است که انسان دعاکننده باید به اجابت الهی اطمینان داشته باشد.
دعا دو مرتبه دارد، یک مرتبه دعا، معاشقه با پروردگار است؛ یعنی عبد با مولای خودش عاشقانه مناجات بکند که این مرتبه عالی دعاست، بنده در مراتب بالای دعا اصلا چیزی از خدای متعال طلب نمی‌کند؛ چون بی نیاز است و خودش را از عوامل مادی بی نیاز می‌بیند، رضوان و رضایت الهی برترین چیزی است که چنین بنده‌ای از خدای خودش طلب می‌کند و تنها به فکر رضای الهی است.
مرتبه دوم دعا، طلب حاجت از پروردگار است، اصل مسئله دعانویسی مورد تأیید اسلام است، در زمان اهل بیت (ع) افرادی به آن بزرگواران مراجعه می‌کردند و برای نیاز‌های مختلف مادی و معنوی خودشان از آن حضرات (ع) کمک می‌خواستند و ائمه (ع) نیز به آن افراد دعای خاصی می‌دادند
نظرات مراجع در رابطه با دعا نویسی؛
آیت الله خامنه ای:
۱. دریافت یا پرداخت مبلغی به عنوان اجرت نوشتن دعا‌های وارده اشکال ندارد.
۲. اگر دعا‌ها از ائمه اطهار (علیهم‌السلام) نقل و روایت شده باشند و یا مضامین آن‌ها حق باشد، تبرّک جستن به آن‌ها اشکال ندارد. همانگونه که تبرّک جستن به دعا‌های مشکوک به این امید که از معصوم (علیه‌السلام) باشند، اشکال ندارد
دعا کردن و پناه بردن به نیروهای ماورایی از ابتدای آفرینش انسان وجود داشته است، چون ذات انسان این گونه است که برای پیشرفت و ارتقا نیاز به قدرت الهی دارد. اما اگر سرچشمه اصیل دینی و الهی را پیدا نکند، سراغ نیروهای باطل می‌رود. حتی طبق آنچه باستان شناسان از سنگ‌نوشته‌های قدیمی به دست آورده‌اند، انسان‌های غارنشین هم زمانی که با مشکل و معضلی مواجه می‌شدند با قدرتی مافوق مادی پناه می‌بردندرویکرد فرادنیایی اسلام به موضوع دعا
*در این میان، از منظر قرآن کریم، دعا رویکردی فرادنیایی دارد. چرا چنین منظری برای دعا ترسیم شده تا انسان در قالب دعا، علاوه بر نیازهای دنیایی‌اش، به امور معنوی و فرادنیایی هم متوجه باشد؟
رویکرد فرادنیایی دعا را فقط انسان‌هایمؤمن و مسلمان می‌توانند درک کنند. همان طور که در آیه 15 از سوره فاطر می‌خوانیم: «یا أَیهَا النَّاسُ أَنتُمُا لْفُقَرَاءُ إِلَى اللَّهِ وَ اللَّهُ هُوَ الْغَنِی الْحَمِیدُ؛ اى مردم شما (همگى) نیازمند به خدا هستید؛تنها خداوند است که بى ‏نیاز و شایسته هر گونه حمد و ستایش است.»
طبق آیه شریفه، دعا یک حقیقت فطری و فرادینی است که از یک نیاز درونی در وجود همه انسان‌ها برخاسته و در فطرت و فقر وجودی انسان ریشه دارد. همین گستردگی و نیاز عمیق درونی و فراگیر انسان‌ها نسبت به دعا موجب شده انحرافات و کج‌روی‌هایی در زمینه دعا و دعانویسی صورت بگیرد و در برخی موارد مردم از مسیر صحیح راز و نیاز فاصله بگیرند.

●طلسم:

انسان موجود پیچیده‌ و ناشناخته ای است، می‌تواند کارهای خارق ‌العاده و غیر طبیعی انجام دهد. این قبیل کارها از ابعاد مادی و غیر مادی وجود انسان سرچشمه می‌گیرد. از جهت مادی انسان می‌تواند با کمک ابزار مادی و با انجام برخی تمرینات، سرعت خود را در انجام برخی کارها افزایش دهد و یا نسبت به برخی پدیده‌ها عادت کند که برای دیگران تعجب آور باشد. از جهت معنوی نیز انسان با به کارگیری نیروی‌های روانی و روحی کارهای فوق العاده انجام می دهد. یکی از این امور خارق العاده طلسم است.
مجمع البحرین در ذیل کلمه طلسم می نویسد: «سه نظریه مشهور درباره واژه طلسم وجود دارد: 1. از دو لفظ طلٌ به معنای اثر و اسم ترکیب یافته است. 2. لفظی است یونای به معنای گره غیر قابل گشودن. 3. مقلوب کلمه مسلط است».
نویسنده «کشٌاف اصطلاحات العلوم و الفنون» می نویسد: «عبد العلی بیرجندی در شرح تذکره گوید: طلسم عبارت از خارقی است که مبدأ آن قوای فعٌاله (اثر گذار) آسمانی آمیخته با قوابل زمینی منفعله (اثر پذیر) است، تا بدان امور شگفت و غریب پدید آورند؛ زیرا برای حدوث کائنات عنصری که اسباب آنها قوای آسمانی است، شرایط مخصوصی است و به این شرایط استعداد قابل، کمال می پذیرد و از این رو کسی که احوال قابل و فاعل را بشناسد و بر جمع میان آنها قادر باشد، می تواند به ظهور آثار عجیب و شگفتی پی برد».
پس اولاً؛ در طلسم از طریق برخی ابزار و وسایل مادی، نیروهای ماورائی جهت انجام کارها به خدمت گرفته می‌شوند.
ثانیا؛ طلسم کار ساده و راحتی نیست و از دست هر کسی برنمی آید. باید توجه داشت که از هر کسی که ادعای دانستن این امور را دارد، نباید به راحتی پذیرفت؛ چون بسیاری از سودجویان از این راه برای خود منبع درآمد درست کرده و مردم را فریب می دهند.
ثالثاً؛ طلسم خرافه نیست و دارای اثر و واقعیت است. ابن سینا بر این باور است که سبب سحر نفوس قوی هستند که بدون استفاده از ابزار مادی به وقوع می پیوندد؛ ولی طلسم از ارتباط قوای آسمانی و قوای زمینی ناشی می شود.

همزاد چيست؟

متاسفانه افرادی این موارد را جدی نمیگیرند و یا معتقد نیستند.
درصد زيادي از مردم
مورد آزار همزاد ((اجنه_ها_شیطانی)) قرار میگیرند
این آزار و نزدیک شدن همزاد به شخص مشکلاتی به همراه دارد
مثل:
تنگی رزق
عصبانیت
کم شدن آرامش
کم شدن خواب شبانه
فکرهای منفی و مخرب
ترس از تاریکی
مورد محبت قرار نگرفتن
گره درامورات روزمره
دلشوره به خصوص از اذان مغرب تا اذان صبح
افسردگی
تحریکات شدید جنسی
نیاز پیدا کردن به خود ارضایی
تحریک به کفر و ناسزا گفتن
تنبل شدن
نامفهوم شدن دین و عبادت
عدم توانایی جنسی
باردار نشدن
بیماریهای جسمی و روحی
دیدن سیاهی یا ردشدن مثل دود
سرگیجه،حالت تهوع،صرع
کم اشتهایی
ضعف عمومی در اندام به خصوص پاها
ریزش غیرعادی موها
افت فشار و تپش قلب
بستگي بخت
بهم خوردن روابط عاطفي
این موجود تله پاتیه بالایی داره و ازتمام افکار شما اطلاع داره
و سعی میکنه شما را به سمت پوچ شدن هدایت کنه تا حدی که در موارد شديد شخص مدام در فکر خودکشی هست.
اگر شخصی دارای چند مورد از موارد بالا باشه یعنی همزاد داره و بایستی حتما همزادش دفع بشه..

●چرا نعل اسب خوش‌شانسی می‌آورد؟

نعل اسب از قدیمی‌ترین نماد‌های خوش شانسی در تاریخ دنیاست. تأثیرات احتمالی آن از آوردن شانس خوب برای حل و برطرف کردن مشکلات تا از بین بردن درگیری‌ها و اختلافات تغییر می‌کند، با وجود آنکه شاید تصور کنید این فقط یک فلز به نظر می‌رسد.
خاصیت نعل اسب در فرم U شکل آن نهفته است. همچنین نعل اسب در کف پای اسب‌ها برای کاهش ساییدگی سم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
چرا گفته می‌شود نعل اسب خوش شانسی می‌آورد؟
البته ذکر این نکته هم ضروری است که گفته می‌شود نحوه قرار گرفتن نعل اسب تأثیرات متفاوتی بر جای می‌گذارد:
_نعل رو به پایین: حفاظت و حمایت به همراه می‌آورد
نعل رو به بالا: خوش شانسی به همراه می‌آورد
منشأ اولیه نعل اسب
اجداد ما نعل اسب را به عنوان طلسم و جادو زمانی مورد استفاده قرار دادند که متوجه شدند فرم U شکل آن به هلال ماه شباهت دارد. تمدن اولیه معتقد بود اجسام آسمانی مانند خورشید و ماه می‌توانند خوش شانسی و باروری برای زنان داشته باشند.
به همین دلیل ایده استفاده از نعل اسب به عنوان نماد خوش شانسی از آنجایی آمد که اسب به عنوان حیوان اهلی شناخته شد. به عبارت دیگر یونانی‌های باستان نعل اسب را به تمدن غرب معرفی کردند. از آن زمان نعل اسب مهم‌ترین نماد خوش شانسی به شمار می‌رود.
با وجود تاریخچه ذکر شده، در قرن دهم میلادی افراد به تدریج نعل اسب را روی درب منازل آویزان کردند تا از خانه و خانواده‌شان محافظت کند و این عمل به لطف فردی به نام سن دانتان انجام گرفت.
او آهنگری بود که در شهر کانتربری انگلستان به مقام اسقف اعظم رسیده بود. اما چرا نعل اسب را انتخاب کرده و به سراغ وسیله دیگری از آهنگری‌اش نرفته بود؟
افسانه این است که فردی به دیدار اسقف اعظم آمد تا از او نعل اسب طلب کند. او نعل‌ها را برای کار دیگری جز پا‌های خود نمی‌خواست که به طرز عجیبی شبیه به پای حیوان بود و درست در همان زمان دانتان فهمید که این موجود شیطان است.
سپس سن دانتان درخواست مرد را انجام داد، ولی اجازه نداد بفهمد که از هویت اصلی‌اش باخبر شده است. سن دانتان به مرد گفت که تنها روش استفاده از نعل آن است که او را بر دیوار آویزان کند و به این ترتیب شیطان با شنیدن این جمله تقاضای بخشش کرد.
بعد از این ماجرا آهنگر از این فرصت استفاده و از مردم خواست برای جلوگیری از ورود شیطان به خانه‌شان، نعل اسب را روی درب ورودی منزل آویزان کنند.
این داستان به سرعت در میان جامعه کاتولیک مشهور شد.
گفته می‌شود این فرد تغییرات زیادی در تاریخ به وجود آورده است. پس از آن اتفاق با استفاده از میخ نعل اسب حلقه‌هایی ساخته و در میان مردم باب شد. افراد تصور می‌کردند که این حلقه‌ها خاصیت شفابخشی و درمانی دارند.
با در نظر گرفتن موارد ذکر شده، مردم نعل اسب را قبل از قرن دهم به عنوان طلسم مورد استفاده قرار می‌دادند.
به نظر می‌رسد یونانی‌ها اعتقاد داشتند فلز متریالی است که نیرو‌های شیطانی را دور می‌کند و شاید به همین دلیل از این ماده در نبرد‌های خود هم استفاده می‌کردند.
تاریخچه نعل اسب بدون شک گسترده و گیج‌کننده است، ولی یک نکته واضح در رابطه با آن وجود دارد: تقریباً همه تمدن‌های غربی این وسیله را به عنوان طلسم در نظر می‌گیرند و به همین دلیل همچنان به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین نماد‌های خوش شانسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
هر فرد می‌تواند خودش انتخاب کند که به این خرافات اعتقاد داشته باشد یا خیر و این باور در میان فرهنگ و اعتقادات مختلف چه از نظر زمانی و چه از نظر مکانی متفاوت است.

انواع طلسم:

■طلسم گامال

افزایش رزق و روزی
افزایش مشتری
انجام معاملات بزرگ
پیروزی در معاملات
برنده شدن در مزایده
رسیدن به ثروت و پول
بزرگوارانی که در مزایده ها شرکت میکنن و بدنبال پیروزی و برنده شدن در مزایده ها میباشند
عزیزانی که میخوان مشتری وارد محل کسبشون بشن و لحظه ای وقت سرخواروندن رو نداشته باشن
عزیزانی که اجناس عمده وارد میکنن و دوست دارن سریعتر اجناسشون بفروش برسه و با قیمتی که دوس دارند بفروش برسه !
عزیزانی که بتازگی شغلی رو شروع کردن و میخوان سریعتر جذب مشتری کنن
عزیزانی که مشاغل بازاریابی مشغول هستند
و ...

■طلسم اصل و موکل دار صبی (موکلین رحمانی فوق العاده قوی و موثر)

توجه:
(یکی ازبهترین طلسم های موجود جهت بی تاب کردن معشوق)
از خواص این طلسم
۱_وابستگی‌معشوق
۲_عشق و علاقه بین عاشق و معشوق
۳_ریشه کن کردن خیانت و بی وفایی
۴_شهوت بند و زبان بند قطعی

■طلسم منافا

بينظير ترين طلسم محبت قوی موثر و مجرب موکلین قدرتمند
اثرات طلسم بر همسر يا معشوق
بيقرار شدن وبه زنجیرکشیدن معشوق از عشق شما
طلسمی بي نظير و قوی برای عاشق کردن همسرو معشوق
به چشم معشوق زيباترين ديده شويد
طلسمی برای حذف رقیب عشقی
معشوق تان را دیوانه وابسته خودکنيد
طلسم بي رغيب جهت محبت شدید
جلب معشوق جهت محبت و ازدواج
معشوق خود را مجنون وبی تاب بسمت خویش بیاورید و جلوی مخالفتهای اطرافیان را بگیرد

■طلسم نعیم السلطان

اگر مابین زن و شوهری درگیری شدیدایجاد شده
اگر عشق و محبت بین زن و شوهر کمرنگ شده وداردبه جدایی کشیده میشود .
اگر به جای گفت و شنود زیبا ، حرفهای بد ردوبدل میشود و درگیری فیزیکی دارید
اگرمعشوق یاهمسرتان مدت هااست رفته است وشماراترک کرده است.
اگرهمسریامعشوقتان سرکش هست و حرف گوش نمیدهدوفرمانبردارنیست.
‍ ‍احضار معشوقه دارای موکلین فوق العاده قوی
احضار سریع معشوقه
احضار شخص مورد نظر
رام و مطیع کردن معشوقه
زبانبند فوق العاده قوی معشوقه
آوردن معشوقه از فاصله دور
این طلسم طوری اثر خواهد کرد که:
شخص مورد نظر دیوانه وار عاشق شما خواهد شد؛؛چشمش جز شما کسی را نبیند و گوش هایش جز صدای شما صدایی نشنود
فرد تسخیر شما خواهد شد
معشوقه همیشه در تب عشق شخص میسوزد
بیشترین تاثیر گزاری در کمترین زمان ممکن
عزیزان این طلسم را در ۲ نسخه باید قلم بزنم

معشوق یا معشوقه حتی اگر آنسوی جهان هم باشد به سمت شما خواهد آمد
انجام این طلسم بخورات خاص میخواهد

■طلسم موثر و ویژه هفتاد باب

برای دفع جن تابعه
تابعه به موردی گفته می‌شود که نحسی و ناکامی و بیماری را از ابتدایی کودکی تا سال‌های دور آدم را دنبال می‌کند
توجه: این عمل فقط برای افراد خاص انجام می‌شود
خواص و ویژگی این طلسم مبارک
📍محبوبیت در خلایق
📍عزیز بودن
📍شاد و مسرور بودن
📍رفع گرفتاری
📍مورد توجه قرار گرفتن
📍احترام و عزت بسیار
📍مطیع کردن طرف مقابل
📍مهر و محبت قوی

■طلسم طوفان

یکی از قویترین طلسمات در امور و رزق و ثروت و پول میباشد‼️
افزایش رزق و روزی
افزایش مشتری
هیبت و قدرت
ثروت
شانس
تسهیل در امورات
گشایش فوری
زبانبند کاری قوی
پیروزی در معاملات
عزیز شدن بین خلایق
به تمام عزیزانی که در کسب و کار خودشون شکست خورده اند یا با کمبود مشتری و کسادی بازار مواجه هستند این طلسم را پیشنهاد میکنم